AIBO سگ رباتیک سونی
شرکت رباتیک سی برج
به وب سایت رسمی شرکت صنایع رباتیک سی برج خوش آمدید
درباره وبلاگ


به نام آفرینندۀ عقل وسیع در جسم محدود آدمی سلام و درود خدا بر پیامبر اسلام و آل او که مظهر علم و دروازه دانشند. خدای بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت رسانی به خلق و انجام وظیفه علم آموزی را به ما ارزانی داد. در سال همت مضاعف و کار مضاعف و پیروی رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای جنبش نرم افزاری و پیشرفت علمی کشور عزیزمان برآن شدیم تا با همّت قشر تحصیل کرده و جویای علم، قدمی نو و بلند برای پیشرفت ایران و ایرانی برداریم. از آنجا که نوجوانان و جوانان امروز ارزنده ترین نیروهای فردای ایران عزیزمان هستند، پس سعی مان را بر آن منعطف ساختیم تا با وجود موانع بسیار و سختی راه، طرحی نو برای نوجوانان و جوانان پیاده سازی کنیم تا بتوانیم با کمک بستر های مناسب علمی و با کمک تجهیزات مناسب زمینه افزایش سرعت و بازده علمی را مهیا نماییم
آخرین مطالب
نويسندگان
تلویزیون آنلاین
یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 1:55 قبل از ظهر :: نويسنده : روابط عمومی شرکت

AIBO سگ رباتیک سونی

شرکت سونی سال 1999 با ساخت ربات AIBO ، نخستین حیوانات دیجیتالی را به دنیا معرفی کرد و توانست خود را به عنوان تولیدکننده نخستین ربات هوشمند غیرانسان به جهانیان معرفی کند. این ربات ها که دارای ساختاری مشابه با ساختار بدن سگ است قادر به صحبت کردن و ذخیره وقایع روزانه صاحب خود است همچنین این ربات نیاز به توجه و محبت دارد.

ربات مذکور در ابتدا قادر به صحبت کردن و یا حتی راه رفتن نبوده است اما هم اکنون علاوه بر توانایی راه رفتن قادر به بیان 1000 عبارت متنوع است گفتنی است این ربات زمانی که صاحب آن لبخند می‌زند و یا آن را لمس می‌کند ابراز علاقه کرده و نسبت به موقعیت خود جملاتی را بیان می‌کند. AIBO می تواند از پله یا کوه نیز بالا برود.

AIBO همچنین مجهز به دوربین دیجیتالی بسیار پیشرفته ای است و با استفاده از آن قادر به ثبت وقایع روزانه و تهیه عکس از محیط اطراف خود است. این ربات می‌تواند همانند سگ‌ها گوش خود را بخاراند و حتی زمانی که باتری آن رو به اتمام است به صورت خودکار خود را شارژ کند.

 

 AIBO سگ رباتیک سونی

 

 AIBO سگ رباتیک سونی

 AIBO سگ رباتیک سونی

 AIBO سگ رباتیک سونی

 AIBO سگ رباتیک سونی

 AIBO سگ رباتیک سونی

AIBO سگ رباتیک سونی



پیوندهای روزانه
لینک های مفید


ورود اعضا:

Online User


statistics